luni, 7 octombrie 2013

Informare de la Casa de Avocatura Gilca si Vasiliu

Așa cum am informat-o telefonic si pe d-na Caloianu, va aduc la cunostinta dizolvarea SCPA Gîlcă și Vasiliu incepând cu data de 30.09.2013.

Totuși, întrucât sindicatul dvs. este clientul casei de avocatură, contractul de reprezentare încheiat urmează a fi preluat de către noile case de avocatură care se înființează și în care vor activa cei doi parteneri.

La acest moment nu am stabilit cu fostul meu asociat o variantă de împărțire a dosarelor însă, am propus împărțirea în mod egal a dosarelor aflate pe rolul Tribunalului București și a Curții de Apel București. 

Până la acest moment nu am confirmarea colegului meu însă, pentru a debloca cât mai repede situația existentă și pentru a asigura reprezentarea membrilor dvs de sindicat, voi începe să asigur împreună cu colega mea Mara Moga Paler (din partea d-lui Gâlcă), prin intermediul colaboratorilor reprezentarea în instanță conform planificării atașate.

Totodată vă aduc la cunoștință faptul că vor trebui semnate acte adiționale la contractul de asistență juridică în care se vor consemna și numerele dosarelor pe care urmează să le instrumenteze fiecare parte, pentru a nu exista confuzii viitoare.

Totodată vreau să imi exprim regretul pentru pentru eventualele neplăceri cauzate până în prezent.

Atasat puteți găsi Hotărârea de dizolvare a societății precum si propunerea de impartire a dosarelor. 

Cu stimă,
Av. Răzvan Vasiliu